Besök oss
5 anledningar att besöka
Personal & Chef
Majoriteten av besökarna är nöjda eller mycket nöjda med sitt besök hos oss. Här kan du läsa om varför du bör besöka Nordens största mötesplats för alla som leder och utvecklar personal.
1.
Stort seminarieprogram
Personal & Chef Stockholm erbjuder fyra scener med ett brett seminarieprogram som tar upp det senaste inom ledarskap och HR.
2.
Ledande leverantörer på mässgolvet
Mässgolvet är fullt med produkter och tjänster! Var först med att se det senaste inom rekrytering, bemanning, utbildning, kontorslösningar, HR-tech, friskvård, företagstjänster, förmåner, coaching och mycket mer.
3.
Mötas, mingla och nätverka
Mötet mellan människor. Öga mot öga, leende till leende, ett skratt och ett fast handslag. Det är det Personal & Chef handlar om; att nätverka, byta erfarenheter, göra affärer, lära, diskutera och mingla.
4.
Co-working:
ta med dig jobbet till mässan
Offra inte två dagar kompetensutveckling för det där mötet som inte fick att flytta. Ta med ditt arbete till mässan istället och njut av en dedikerad co-working-yta. Här kan du arbeta ostört och kombinera din arbetsdag med föreläsningar, nätverkande och nyheter.
5.
Smart event
På Personal & Chef är din namnbricka även ditt digitala visitkort
Varje utställare har en Smart Badge-läsare. När du håller upp namnbrickan mot läsaren byter du och utställaren uppgifter. I slutet av dagen får du en sammanställning över alla utställare du har “blippat”. Utställaren i sin tur får dina kontaktuppgifter och kan då enkelt skicka fortsatt information.
Ibland klickar man lite extra med en utställare och ni kan vilja byta mer detaljerad information med varandra. Utställaren kan då skanna din namnbricka med sin telefon och göra noteringar som underlättar inför framtida kontakt.
Ibland klickar man lite extra med en utställare och ni kan vilja byta mer detaljerad information med varandra. Utställaren kan då skanna din namnbricka med sin telefon och göra noteringar som underlättar inför framtida kontakt.
Om oss
Personal & Chef arrangeras av Easyfairs
– en ledande eventarrangör med över 750 anställda i Europa.
– en ledande eventarrangör med över 750 anställda i Europa.
Gör som dina kollegor!
Signa upp på
vårt nyhetsbrev!
Genom att prenumerera får du tillgång till värdefullt innehåll direkt i din inkorg, vilket håller dig informerad och steget före. Missa inte chansen att förbättra din kunskap och hålla kontakten med vårt community!
Vanliga frågor
Har du frågor eller funderingar?
Här har vi samlat vanliga frågor och svar för att underlätta för dig.